jag är HUNGRIG!!




"Godmorgon" hoppas att ni mår bra allihopa =)
hakan känns liiite bättre, med betoning på LITE!

Och för er som tror att JAG tror att det är skabb kan slappna av, klart som fan jag förstår att det inte är skabb! Hypokondriker som jag är, vet jag nog minsann hur dem symptomen visar sig. Nu råkar det bara vara å att jag tycker ordet Skabb är riktigt äckligt, med tanke på själva sjukdomen, och jag känner mig ungefär så äcklig med min haka, sååå ligger det till!

Jag är hungrig... Ska steka lite korv och potatis nu, kanske inte väldens nyttigaste, men det duger åt mig, ska ut och gå sen, när jag inte fryser så mycket. Har varit alldeles frusen sen jag vaknat.
   Så nu sitter jag med datorn på köksbordet, och lyssnar på en ljudbok. fullt påbylsad med collegetröja och mjukisbyxor, känns som en sån dag idag.. när det regnar och har sig =( Tur att jag ska iväg till stan sen så det blir nån ordning =) HATAR att bara sitta hemma en hel dag, blir så himla lätt deprimerad då. Men jag ska ju faktiskt tvätta lite och skura badrummet, så jag tänker inte ligga med HELA kroppen på latsidan idag, bara ett ben eller så =)

Nej, nu ska jag skära iordning korv och potatis så jag får mig litelunch nån gång

Adjöss


Kommentarer
Postat av: Nudel

Stekt korv och potatis är YPPERLIGT käk! =]

2007-08-27 @ 23:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0