hej igen

Tänkte bara tala om att jag har tagit mitt förnuft till fånga och är mig själv igen. Jag beklagar om föregående inlägg var obehagligt att läsa.. haha... Jag gillar inte att vara känslosam som sagt!

Jaja, min besatthet över Elvis har nu övergått i en besatthet av katter. Caroline Hulinder (imorgon Gradin) har ju ställt till så att jag är helt såld på Maine Coon katter, och jag vill ha FLER (har tagit en Kissekattunge av dem, 50% Maine Coon, 50% Norsk skogskatt) vääärldens gosigaste och snyggaste pojk, jag skulle vilja ha hela huset fullt i djur, vill liksom ha det som mitt jobb, att ta hand om djur, kanske skulle jag läsa till vetrinär =)

Jaja.. Vet inte ritkigt vad jag vill få fram av detta inlägg... så jag slutar nu!


                                   image84

Kommentarer
Postat av: Nudel

Tänk på att de "näst kommande" kanske inte riktigt vill ha djur i sin närhet.. Skulle bli riktigt jobbigt att ta bort så många familjemedlemmar om det verkligen behövs. Så vääänta du med att bli kattkwinna på heltid =p HA HA

2007-08-18 @ 00:59:41
Postat av: ellenor

Jo, nu är det ju ett faktum att jag aldrig kommer att skaffa så många djur, men FICK jag och allt var genomförbart hade jag nog gjort det, men som du sa... För "näst kommande" =)

2007-08-18 @ 10:07:05
URL: http://inlevelse.blogg.se
Postat av: Mia

Vilken sötnos!

2007-08-21 @ 14:00:49
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0