Hej å hå

Tjenis Penis!

Igår eftermiddag ringde björn och undrade om jag kunde köra till Ö-Vik.. visst kunde jag det, så iväg bar det.. med värsta lååånglastbilen å allt =) Gick jättebra...

Kom hem till huset igen vid 01.15 det var efter en tankning och en korv i stan =) Man blir hungrig av att köra lastbil.

Idag har jag städat heeela långa dagen, NU är första gången jag sitter på riktigt vid datorn, jag startade den ju förut och så, slog på lite musik, men nu är första gången jag verkligen sitter ner vid den =) Och ni ska veta vad köket blev rent.. eller tomt som Martin sa... Jag har kastat ut 3 stora svarta sopsäckar med skrot.. Dock var en av dem från övervåningen, men ändå.. =) Även att jag va iväg en sväng på pappersinsamlingen.
    Imorgonbitti tror jag att jag ska ta itu med sovrummet, eller toaletten, kan hända att det blir båda också... Jag menar, toaletten tar ju inte så lång tid att få iordning på. Det värsta där inne är ju ändå alla kläder som ska tvättas som ligger slängda på golvet (tvättkorgen är FULL)

NU, ska jag åka hem till Linda, hon har tydligen en bra skogsväg, så vi ska ta med oss hundarna och gå ut och gå. Det blev ju ingen promenad igårkväll, eftersom jag fick fara å jobba, men det får jag kompensera idag! Tänker även gå ut och gå VARJE dag under helgen, plus imorgon. NU jäklar SKA det bli ordning på mitt liv och min vikt... och mitt hem också för den delen, jag hatar att vara en slarvmaja...

Plus att jag vill att det ska avra ordentligt städat innan Cissi och Björn kommer och hälsar på, jag har nästan ångest över det, för jag tycker ju själv att det ser förjävligt ut här hemma (och då tänker min lilla hjärna, om JAG tycker att det ser förjävligt ut, vad kommer då inte Cissi att tycka) Egentligen är det inte bara Cissi, jag hatar att få främmande i största allmänhet, för jag sköms över hur jag bor. jag tycker det är så litet och skruttigt och gammalt.. Jag vet att det är dumt att tänka så, men då jag ser hur fint alla andra har det.. Blir jag bara deprimerad. Jag vill också ha det så...! *plutar med munnen som en barnunge*
   Vem vet, en vacker dag kanske jag har det också, men det är pengarna som står i vägen just nu, eller rättare sagt bristen på pengar.

Jaja, nu ska jag gå och ta på mig något mer passande att gå ute i skogen med, och samla ihop mina djur..

Måste bara lägga in en liten notis om min kissemiss... Han har MASK..  EEeeeeew!! Jag är livrädd för dem där äckelmaskarna, eller rädd är nog inte rätt ord, men jag äcklas något fruktansvärt av dem. Och när Kattis idag såg att det stack ut en mask ur rumpen på Ozzy, ja då höll jag på å dog... Fy vale, han får sova i hallen inatt... Bara tanken på att det krälar runt maskar i honom får mig att vilja lämna bort honom till närmsta granne.. eller nån annan! Men men, jag ska köpa maskmedel så fort jag kan, både till honom och mina vovvar. det var ett tag sedan dem blev avmaskade nu, och med tanke på allt som Rambo stoppar i sig i tid och otid, är det nog dags för en avmaskning.

Jaja, nu ska jag göra mig iordning. Adjöss

Kommentarer
Postat av: Nudel

Meeeeeeen, tänk inte på vad andra tycker om erat hus/inredning. Har man inte pänjan så har man inte. Menar inte att ni är fattiglappar men jag vet ju själv att ALLT kostar, MASSOR!
.
Jag skämdes och mådde dålig (ha ha) över hur vår lägenhet såg ut förut oxå. Skämdes och kände att man behövde ge massa förklaringar till allt så fort någon kom och hälsade på.
.
Men grejjen är ju den att JAG är vääääldigt noga med utseende hemma hos mig själv (gör så gott jag kan med mina ynka slantar). Men det betyder inte att jag vantrivs hos de som har det stökigare/ratigare.. Ha ha, du verkar tror det. Visst kan man kommentera någons stökiga hem, men alltså jaa.. SÅ noga är jag inte faktiskt. Ha ha =)
.
Hattigt skrivet. Ingen riktigt bra förklaring men du förstår nog. Vi har ju samma tankeförmåga(?) vad gäller att förstå varandra i en konversation.

2007-08-23 @ 22:21:29
Postat av: ellenor

jo det är klart jag förstår, för så jag kommer hem till andra så bryr inte jag heller mig, men ändå så känns det annorlunda då folk kommer hem till en själv.Jag VILL ju ha det så fint o allt...

2007-08-24 @ 04:26:09
Postat av: nikita

mjuuuw de är så äckligt när katterna får mask å man ser det , huuua! Våran misse har också mask, BLÄÄH! Blir till att köpa maskmedel på måndag iaf!!

2007-08-24 @ 18:19:36
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Mia

Kan du inte dela med dig lite av din energi?

2007-08-28 @ 15:45:20
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0