Godmorgon

Klockan är nu 04.42 i skrivande stund... Vad jag gör uppe nu kan man ju undra över! Faktum är att jag har varut uppe (inte direkt uppe, jag ligger ju fortfarande i sängen, men vaken iaf) sedan Martins klocka ringde kl. 04.00. Kan helt enkelt inte somna om, men jag ska snart gå och kissa och sedan göra ett nytt försök,

Inatt har Rambo premiärsovit på övervåningen, första gången för honom. Även att det var nåt så fruktansvärt varmt här inne igårkväll, fick ha altandörren öppen hela natten, och likt förbannat då jag vaknar kl. 4 är jag alldeles svettig.
Men det är bara hälften av vad Martin var, när han vaknade trodde han att han hade kissat på sig, men märkte sedan att det var en pöl av svett han låg i.. Uscha. Ska tvätta sängkläder idag. . .

Misstänker att han har någon form av infektion i kroppen, Han har nämligen så ont i armen att han inte kan röra den åt något håll, har haft det ett tag nu, även att han ibland domnar av i handen/armen, pga hans jobb får han ganska många ggr per år infektioner i axlar och nacke, så kanske det är något sådant, måste införskaffa ipren.! Iallafall började han känna sig febrig igårkväll, och han trodde inte att han skulle klara av att sova något, med den där värkande armen, så han fick två alvedon + två diclofenac av mig. I morse sa han att det kändes lite bättre i armen, men jag misstänker att det är tabletternas förtjänst. Skall ringa vårdcentralen så fort jag vaknar nästa gång. (ja inte fasen tänker jag kliva upp denna tiden, nej nej nej...)

Igårkväll var ju jag och Linda ute och gick i skogen, ujujuj vad jobbigt det var, det var en skogsstig som gick RAKT uppåt typ i en par km.. kan ha varit mer också, svårt att säga, hela promenaden tog en dryg timme, och det var i överdrivet rask takt. ett tag tänkte jag att saktar vi inte in snart så tuppar jag av, men jag klarade mig, mirakulöst nog. Rocky däremot, han kräktes då vi nått toppen, stackarn blev alldeles slut av den raska uppåtlutande promenaden =) Jag var alldeles genomblöt i svett, fy tuusan!

Jaja, nu börjar det bli ljust ute, så det är bäst att jag gör ett nytt försök att somna.

Godnatt/morgon på er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0