godmorgon igen

Ja nu är jag vaken på riktigt. Eller det har jag egentligen varit sedan 08.45 Jag har hängt en maskin med tvätt, och kört igång en ny, bäddat sängen och slängt lite skräp. Nu ska jag samla ihop lite ork och börja med sovrummet, känner mig på världens städhumör, men då jag väl sätter igång, rinner allt av mig. Fattar inte varför, men jag vet helt enkelt inte vart jag skall börja. Det är så mycket som måste göras. Men jag tror att jag ska ta med mig en sopsäck up och slänga massa tidningar och skit som ligger under Martins nattduksbord, sen ska jag samla ihop alla lösa kablar och tejpa ihop dem så det ser liiite mer anständigt ut, och mindre som ett stort spindelnät =)

Rambo kom upp och väckte mig imorse (han sov nere efter det att Martin åkt) Ååh vad stolt jag blev, han har aldrig väckt mig förut =) Så jag släppte ut honom, och ojoj vilken fart det blev, han var ju jättebajsis lillgubben =) Känslan kan nog i det närmaste liknas den då ens barn går på pottan första gången, haha! Hoppas bara att han fortsätter så.

Förresten, nu då jag hängde tvätten insåg jag en sak, vilket KANON tvättmedel jag har köpt, det är för vittvätt, och det må jag säga, aldrig har jag skådat en vitare och fräschare tvätt (som inte legat i klorin) ja jag är toknöjd, till och med mina äckelstrumpor som ser ut att ha varit och trampat omkring i en jordkällare blev vitare =) Så för 20 kr var det verkligen ett bra köp, Heja ÖB =)

Jaja.. NU ska jag ta tag i städandet... =)

Adjöss

Kommentarer
Postat av: Nudel

WAH? Ta me dmih på ÖB och visa det där dundertvättmedlet. För ALLA vita kläder som köps hädanefter ska tvättas var för sig (ej blandas med andra colörer alltså). Jag har köpte ett vit-tvättmedel men tyck int då gö nån sklillnad.

2007-08-24 @ 17:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0