folköl och dunkadunka.



Igårkväll var vi hem till Kent och Inger, satt där hela kvällen och drack lite öl, en och en annan rom&cola gick faktiskt ner också, sen framåt 1.30 (tror jag) vinglade vi oss hemöver. Rambo var så himla snäll, så han tog och spydde upp pärer och morötter ¨på deras altan, hihi! Både Kent och Inger satt och hade kväljningar, jag tittade visserligen inte ens på eländet *blä* Martin fick göra en välgärning och plocka undan det! Jag misstänker maskmedlet, det står under biverkningar att  "K r ä k n i n g a r   h a r   i a k t t a g i t s "   Så kan hända att det var det, ELLER att hans lilla (stora) mage helt enkelt inte är van att äta vanlig människomat, normalt får han ju bara hundfoder, men igår fick han rester från oss. Han har spytt inatt också, så jag tror nästan mer på första alternativet, att det är maskmedlets fel. Hoppas han inte spyr mer idag, för han har nyss fått 7 tabetter till. 1 tablett per 5kg hund, det blir 7 det! egentligen nästan 8, men nån måtta får det ju faktiskt vara =)

Näni, nu ska jag och min käre Sambo förpasa oss bort på Norrsidan, till Robban och Linda för att vara exakt, och därifrån skall vi promenera, kanske upp till Vettans(s)tugan (osäker på om det stavas så)
   Mysigt att börja dagen så tycker jag! Sen ska vi som sagt hem o duscha o göra oss iordning, sen skall de fara iväg igen, och jag och Linda skall äta på Biteline, åh vad det var längesen, sist jag åt där bodde jag på högbergsgatan, eller nej förresten, jag har ätit där EN gång efter det, men det var nog till och med INNAN jag for till USA.

Aja, nu ska jag gå och dölja min fruktansvärt stora finne jag har på hakan, eller som Martin säger : "Det där är ingen finne, det är en BÖLD" och ja.. jag kan bara hålla med... jäkla böld.

Kommentarer
Postat av: Nudel

Jepp, TORSDAG! Men jag vet inte till 100% än hur jag jobbar. Måste rinag tioll jobbet och fråga hur schemat se ut. Har inte fått nea periodens chema nu ftersom jag ju haft säääämester.

2007-08-25 @ 10:46:03
Postat av: Nudel

Määäh, va massa tabletter!!! Så han väger inte mer ändå vovvsingen (jämför med en annan, MINDRE hund)? Fasst HÅR kanske inte väger så mkt? mENAR MUSKLER VÄGER JU MKT. oj capsade.

2007-08-25 @ 10:52:43
Postat av: Nudel

Ja, men jag vet ju av en 1åring som är MINDRE (storlek/kroppsligt), fasst ändå väger lika mycket (drygt). Men jag antar att den är väldans muskulös dårå :P

2007-08-25 @ 15:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0