Come on kids unite!!!

Det är vad jag har hört här hemma den senaste halvtimmen, Martin sitter och övar in en låt på gitarren *suck*

Börjar bli lite enformigt, han spolar tillbaka hela tiden till, come on kids unite bla bla bla... raise yor fist, raise your fist..:!

Jaja, Nu har jag och min KARL ätit mat, blev potatisklyftor, lök och morötter i en långpanna i ugnen med en massa goa kryddor, osså sen lövbiff och ICA Matfors supergoda vitlökssås, mmm vad gott det var. Vi åt på tok för mycket så klart, tur att jag ska ta mig en promenad sedan. Japp, jag tänker INTE fuska, känns så himla bra att jag har kommit igång nu med att gå ut och gå. Det syns faktiskt redan på vågen också, i början av denna veckan vägde jag *3.6 och i dag vägde jag *1.2 dock efter all mat och en öl nu så väger jag *2.5 Men det går ÄNDÅ åt rätt håll! Och det känns skitbra och man blir mer motiverad att fortsätta på samma bana!

Imorgon förmiddag ska KANSKE jag, martin, robban och linda ut och gå i skogen ovanför dem. Ta med hundarna och så, mysigt! Sen ska vi isf hem och duscha, och sen bär det av till robban och linda igen, för vi ska skjutsa in martin och robban till stan, där dem ska hitta på kuligheter. Då ska jag och Linda gå och äta på biteline, sen hyra oss en film, åka hem till stöde och se den och sedan när dem skall ha skjuts hem igen hämtar vi dem. Myskväll med andra ord!

Nej, nu ska jag nog göra mig iordning för en prommis! Adjöss

Kommentarer
Postat av: Nudel

Ja Birsta låter bra. Synd bara att jag jobbar så väldigt kommande vecka. Tror jag jobbar tis, ons, fre, lör, sön. Med andra ord ledig måndag och torsdag. Passar?

2007-08-24 @ 21:07:49
Postat av: sofie

Va duktig du är som promenerar!! Keep up the good work!! :-)

2007-08-25 @ 09:08:43
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0