bruna bönor gör ont i magen

jag åt bruna bönor idag, vilket nu har resulterat i magknip. Jävla bönor!

Det var riktigt SKÖNT att jobba idag, hade lite ångest igår (blir lätt så då jag har varit ledig ett tag) Men dagen kändes inte alls så lång som den brukar göra (jobbade 7-17) (nej det gjorde jag förresten inte, 8-17 stämmer bättre) Hur som helst gick det bra, och det ska bli riktigt skönt att gå till jobbet imorgon! Även att jag imorgon endast jobbat till 15.00 då ska jag in till stora staden sundsvall en sväng.
   Rambo måste följa med mig på jobbet imorgon, annars blir han ensam på tok för länge här hemma,han är bara van vid som mest 4-5 timmar. Han hanterar inte ensamhet särskillt bra vår lill-pojke nämligen!
Han har varit med en gång tidigare, och det gick jättebra, alla vart så förälskad i honom så =)

Ajajaj min mage......

Nej men fan vad klockan är mycket...

Jag får helt enkelt skriva mer imorgon! Förresten.. Idag var är det 30 år sedan min älskade Elvis dog, såg en dokumentär om honom ikväll på tv... Ujujuj, jag blir så nedstämd... det skulle ha varit jag som gifte mig med honom, INTE Priscilla, men måste jag välja någon annan än mig själv så är hon helt klart det bästa valet.

Nä, nu måste jag uppsöka toaletten sen ska jag sova

(fixar utmaningen imorgon)

Kommentarer
Postat av: Nudel

Hörrödu, du är inte den enda med (misstänkt) halvdiarre(?) Har sprungit ett dussintal gånger idag jag. Magen håller på bubbla sönder. MAGSJUKA!!! hö hö, näääääe ;) Däremot verkar Annika som skulle komma med bilen ha magsjuka =/

2007-08-17 @ 02:04:23
Postat av: sofie

Jag har oxå en krasslig mage :-/

2007-08-17 @ 08:46:36
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0