Bröllop & Marknad

Igår var vi på bröllop som sagt. Det var verkligen jättefint, jättetrevligt, ja allt man kan tänka sig =)

Partyt efteråt var även superroligt! Har inte så mycket att säga om det hela egentligen, förutom att jag OCKSÅ vill gifta mig nu =) Hihi.. Man blir liksom sugen då man ser andra, haha!

Imorse vaknade Martin, bakis som få och med en väldans ångest över att han inte minns vissa saker. Så känner jag efter VARJE gång jag varit full, och då kommer jag ändå alltid ihåg allt... 
  
Jag vägrade iaf att ligga hemma en sån fin dag, så jag packade med mig hunden så for vi till stan, gick in en snabbis på marknaden och köpte 12 par strumpor för 100:- bra pris =) Men sen blev det för jobbigt för mig (Rambo trivdes som fisken i vattnet bland allt folk, han tycker det är superroligt med mycket folk) Jag hörde en tant som tittade på rambo och sa: Nej men se så bedrövligt, ta med hunden hit, han lider ju! Jag tänkte vända mig om och tala henne till rätta, men jag brydde mig inte, det hör till saken att Rambo stod helt snällt och bara tittade på folk och viftade på svansen för fullt, han led inte en sekund. Det var inte ens varmt. Men visst, det finns säkert hundar som blir jättestressade i situationer som den, men inte Rambo, och om han för en sekund hade visat att han var stressad hade jag gått därifrån, mer än så hade jag inte där att göra, nu blev det iallafall för jobbigt att tränga sig mellana lla stånd, så jag gav fan och åkte därifrån, fick iallafall med mig mina strumpor. 
  
Efter marknaden åkte vi hem till farmor där jag fick en massa smörgåsar, var så attans hungrig så jag trodde jag skulle gå sönder. Sedan gick vi en promenad, 4km *känner mig så duktig så*
Sen kom vi hem och fikade *där försvann stoltheten*

Och nu är jag hemma, köpte med mig ett skrov till Martin på vägen hem, för han orkade inte vänta tills middagen var klar. Själv åt jag alldeles för mycket hemma hos farmor, så jag är proppis!

Nu tänkte jag ta igen förlorad tid med min dator. Spela lite The Sims...

Så vi hörs vid ett senare tillfälle.... Adjöss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad roligt att ni hade trevligt på bröllopet!! Och verkligen TUSEN TACK för den super bra á presenten som vi fick!! Den kommer till väl användning nu till hösten mot jakttiderna... Vi hade också skit kul igår. Men det var jobbigt innan med nervositeten...FYYY!! Än en gång TACK för att ni ville dela denna dag tillsammans med oss!! Kram ifrån Caroline Gradin **ler

2007-08-19 @ 23:08:09
URL: http://carolinehulinder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0