Tisdag morgon

Jahapp! Nu har jag varit vaken i en halvtimme. Jag har satt igång en tvättmaskin, osså sitter jag i telefonkö med Djurkliniken i Sundsvall, mååånga som ringer och lite folk som svarar verkar det som, men men, jag har satt på högtalartelefon osså bloggar jag samtidigt =)  

Snart ska jag till farmor, men jag tror jag måste vänta tills maskinen har kört klart, så Kattis linne hinner torka innan hon hämtar det!

Jisses vilken tid det tog innan jag somnade igår, fattar inte varför, men jag var väl uppspelt antar jag!

Jaja... nu måste jag gå och ta på mig lite kläder.

Kommentarer
Postat av: Nudel

ja, käre kusin. Dte silvriga (gråa) i kattens päls har försvunnit. Numer är han svart me dlixom ljussvart/brunt hår där det gråa var förut =) Men han är väldigt fin ändå. För han är STOOOOOR och kraftig och lååånghårig =p

2007-04-24 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0