Storhandlat



Suck... Nu har jag storhandlat.. VERKLIGEN. Fyllde en vagn till höjden och bredden på det nya willys i birsta.
Men nu har jag handlat allt (hoppas jag iaf) som behövs för helgen iallafall.

När jag kom hem  var det bara att sätta igång att rulla köttbullar, det tar tid att rulla miniköttbullar på 1kg köttfärs, tro mig! Sen griljerade jag en skinka också, men den var rätt smaklös =(

Imorgon skall Anders äta hos oss i stugan, sen sover han där till på fredag. Och då blire angling och pimpling, Mysigt mysigt!!

Värsta polispådrag utanför Cissi och Björns lägenhet, spännande, jag vill dit o se =)

jag har ont i mina ben, blir så när jag gått en längre stund på stengolv.. Willys.. *suck*
Jaja, jag orkar inte skriva nå mer. Pratar med Cissi i telefon samtidigt!

Adjöss

image33










Titta på knaskatten! Så sov han inatt, konstig!!






image34 
Titta på mina fina fiskar! Mörten som e längst hitåt var lika stor som min fot när jag hade skoterkängor på, en stooor fisk =)

Kommentarer
Postat av: sofie

Polispådrag?? Berätta mer!!

2007-04-04 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0