Stapla ved!

Morgonen spenderades med att stapla ved! Krattade även litegrann! Men jag har fått hemska blåssor i händerna, så jag måste nog ta en paus med krattningen nån dag nu!

ALLA mina bilder och all min musik jag har haft på datorn är spårlöst försvunnen, kan inte begripa var de har tagit vägen åt. har letat i alla skrymslen och vrår, till och med installerat ett program som ska hitta raderade filer, men inte ens det hittade dem, så jag vet inte alls vad som hänt. Lite tråkigt, bilder kan man ju aldrig få tillbaka, jag har bara dem som jag har lagt in i bloggen!

Jaja, jag håller för tillfället på att laga till en köttfärslimpa, så jag måste gå ner och kolla till den nu!

Men ha en trevlig helg alla som läser detta!



Kommentarer
Postat av: Nodel

Dom söker nog inge mer eftersom jag just fyllt upp en fasst plats nu ;) MEN i sommar behövs ju sommarjobbare. Jag kan prata med självaste chefen imorrn och se om hon redan fixat folk eller om du kanske kan få hoppa in 8det leder ju även till extrajobb). Det har redan varit några dit på "intervju". Då någon är sjuk så ringer man ju den som jobbar (extra) mest. Istället för att ta in massa nya hela tiden. Men KANSKE att en till/ny behövs. Ska som sagt höra..

2007-04-15 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0