Sjukhuset!

Sjukhuset for jag till igårkväll, inte för min skull utan för att Oscar var så krasslig att han fick åka på akuten!

Det visade sig att han hade lunginflammation och öroninflammation, lillstackarn. När vi kom dit så kom en sköterska och frågade massa saker, satte oss i ett rum, och sen fick vi vänta.. och vänta.. och vänta! Jag e dålig på att vänta, blir liksom rastlös, så jag började pilla lite på en rullgardin och den går sönder, det bara rasslar till osså är den helt utrullad, ojojoj vad rädd jag blev, jag skrattade så jag höll på att kissa på mig!

Lyckades till slut efter MÅNGA om och men laga den, stal även några gummihandskar (det gör jag alltid när jag e på sjukhuset, e som tradition)

På väg hem kommer Cissi på att hon skulle kunna göra vad som heeelst för en klick senap (intern-skämt) så vi for på Mc-Donalds! Sen bar det av hemöver, jag tror jag var hemma runt 1 tiden! Såg Grey´s Anatomy som Martin spelade in åt mig, sen somnade jag! Vaknade dock kl. 4 när martin klev upp. Var vaken ett litet tag, övervägde att se fråga olle, som också vart inspelat, men jag lyckades somna, vaknade vid halv tio i morse och sen dess har jag i stort sett inte gjort nånting, startat en diskmaskin, och en tvättmaskin! Har sån fruktansvärd mensvärk, så jag försöker hålla mig så stilla som möjligt. (jag vet att folk säger att man skall röra på sig, men det har ALDRIG funkat på mig, då får jag bara mer ont och vill ramla ihop o svimma, ((okej, jag VILL inte, men jag känner så)))

Nu ska jag ner och baka mig en kaka!

Adjöss!!

Infogar lite bilder från igårkväll!


 Lillpojken var så slut! Råttan var med också!

  Handskarna =)

  Så lik mamma så!

    Den förbannade rullgardinen. (detta är alltså EFTER klåfinger-Ellenor varit och pillrat!)

Kommentarer
Postat av: Nudel

HA HA HA! Ja, jisses vilken kväll/natt vi hade. Senapen var god i alla fall. Pajen var godast. Oscar ser SÅ plutig och ynklig ut på bilderna. Hi hi =) Rullgardinen såg inte så förstörd ut på bilden men jag som var med vet ju hur illa det var där ett tag. HA HA! Du måste skicka bilderna till mig på msn sedan. Jag jobbar ikväll men så fort vi synes där så tar jag dom gärna.

2007-04-12 @ 14:50:01
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: sofie

Stackars liten!! Oscar alltså! ;-)
Hoppas du kryar på dig! Kram*

2007-04-12 @ 18:14:37
Postat av: nudel

Ja Ellenor. Det var John som gav mig cigaretten. Men vad jag menade mä det jag skrev var att du borde ha sagt åt mig att INTE ta emot den ;D ha ha ha.. Men jo, det är sant ditt tillstånd var väl inte i bästa skick det heller. Jädra Lycksele!

2007-04-13 @ 13:04:57
Postat av: nudel

Ja Ellenor. Det var John som gav mig cigaretten. Men vad jag menade mä det jag skrev var att du borde ha sagt åt mig att INTE ta emot den ;D ha ha ha.. Men jo, det är sant ditt tillstånd var väl inte i bästa skick det heller. Jädra Lycksele!

2007-04-13 @ 13:05:17
Postat av: nudel

Ja Ellenor. Det var John som gav mig cigaretten. Men vad jag menade mä det jag skrev var att du borde ha sagt åt mig att INTE ta emot den ;D ha ha ha.. Men jo, det är sant ditt tillstånd var väl inte i bästa skick det heller. Jädra Lycksele!

2007-04-13 @ 13:05:52
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0