Så glad, så glad!

On the road again... just can´t wait to get on the road again..tam tam tam!! ... åh, willie nelson är så bra!

och jag är glad, och tydligen på världens skrivarhumör.

nu får ni vänta i 3 minuter, för jag måste ringa ett samtal, sen är jag förhoppningsvis ännu gladare... vänta lite

...
...
...

Äsch då, måste ringa kl. 21.00 istället... tyfiskt....!

Jaja.. jag lägger väl upp en bild nudå, trots att jag hade tänkt vänta ett tag!

image56 Se så vacker han är ; ) det bästa av allt e att han är MIN bara MIN, och Martins förstås =) Nu e vi värsta stora familjen, hihi. 3 bebisar redan, inte illa!

(menar ju förstår Rocky, Ozzy osså lillen)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Men gud vilken söt!!! Jag vill oxå ha.. Men jag har ju min lill bäbis Khanis. Eller lilla å lilla:)

2007-04-23 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0