ONT!

Jag har ont i min mage =/
Borde få mens idag, har inte fått den än men ujujuju vad ont i magen jag har. det sa bara PANG så fick jag skitont, kastade mig i sängen och kröp ihop till en boll, kunde inte ens gå, men tillslut lättade det litegrann så jag kunde ta mig ner och knapra lite smärtstillande, TUR för mig att jag hämtade ut nya igår. Sen i vanlig ordning blir min mage alldeles konstig, så jag gick och satte mig på toa, och då höll jag på o svimma av smärta, hade gladeligen tagit en ryggmärgsbedövning, fattar inte att man kan ha så fruktansvärt ont, nu har det avtagit lite av nån knepig anledning. Allt e konstigt idag =)

Nu e jag bara hungrig på maaat! Ska gå ner och steka på några korvar och koka makaroner!!

Adjöss!!


Kommentarer
Postat av: Nudlan

Usch för ALLT som har med mensf*ttor att göra!

2007-04-11 @ 14:51:38
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0