Ny familjemedlem!

Japp nu är jag hemma igen med en liten (stor) bebis! Rambo heter han (efter Rockys pappa)
Resan hem gick jättebra, han gnydde inte ens en gång, inte spydde han heller. Han är jätteduktig.
Det vart dock lite väl drygt att köra, det var ca 85 mil ner, och givetvis lika långt hem, och vi körde i sträck. Stannade bara i 20 min för att vila lite (vi stannade ju och åt i går eftermiddag också visserligen) Och jag körde exakt hela natten, höll till och med på att somna en gång! Fyy, läskigt.
¨
Så när jag kom hem imorse kl. 05.30 hade jag varit vaken i exakt 24 timmar, det kändes kan jag lova.

Det första Rambo gjorde när han kom in i huset var att dricka upp en halv skål med vatten, sen ställde han sig och kissade på golvet, Martin fick äran att kasta ut honom i nackskinnet, vilket inte direkt skapade ett bästa första intryck =)
  Sen efter Martin hade åkt till jobbet la jag mig i sängen, det fick bara 2 minuter, så kissade han på hallmattan uppe, jahapp, det var bara att släpa ut han i nackskinnet igen. Sen råkade jag sova till kl. 14 och då hade han kissat på golvet i köket, men det var mitt fel helt, då jag sov som en stock.

Efter det har det inte varit några fler olyckor, han har kissat 3ggr till ute och bajsat 2ggr.
Han äter som en HÄST, han skall äta ca 13-14 dl mat om dagen, och det ökar ständigt. Det finns en överhängande risk att han kommer att äta oss ur huset =)

------------------------------------------------------------

Oh, svärföräldrarna och min svägerska kom nyss och kikade på vovven =) Men nu har dem åkt, Therese hade match så dem var tvungna att åka!

Jaja, jag ska gå ner och se lite på tv nu, e så himla trött!

Men jag lägger in lite nya bilder på Rambo sen när jag har tid/lust/batterier i kameran.

aja!

Goodbye

Kommentarer
Postat av: Nudel

Martin kan få äran att komma hit och slänga ut våran katt i nackskinnet oxå. Det skulle hon behöva.

2007-04-26 @ 23:15:23
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0