Måndag

Hej å hå vad tiden går. Idag är det Måndag och jag ska till sjukhuset, wiiie, äntligen!!!!!!!
Efter sjukhuset ville mamma eller om det var mormor bjuda mig på lunch, thaimat, gott =)
Sen kanske jag börjar slita bort lite gamla och fula blommor från rabatten, vill ju börja så mina egna blommor snart ju, men måste vänta åtminstone tills tjälen gått ur, hihi!

Fredag:
 Vi var hemma hos Kattis och David och åt middag, Tacos, mums!. Dem hade Rasmus, han växer så det knakar den pojken =) Efter middagen satt vi mest och slötittade på tv och pratade. Jättetrevligt var det iallafall!

Lördag:
 Martin vaknade bakis (väldigt rätt åt han) och vi for på 1:års kalas, Elias you know. Han fick två leksaker som han lekte lite med, men i vanlig ordning när det gäller småbarn var ju papperet mest intressant. Erik fick också ett paket, eftersom han fyllde 3 i Mars och vi hade inga pengar till ett paket då, så han fick som sagt ett då Elias fyllde år, han fick ett fiskespö, med tillhörande låda och fiskesaker, krokar, flöten ja massa saker. Det vart verkligen en HIT, han tyckte om det jättemycket, och Björn och Veronika vart superglada dem med. Så nu kan han komma och fiska med oss i sommar, hihi, en baktanke med allt!

På kvällen for vi till Robban och Linda, Vi var ju bjudna dit på middag, Robban fick en Famous Grouse, då han fyller 32 nästa helg. Där fick vi smörgåstårta, ananaspaj och glass. och det var utan att överdriva den godaste smörgåstårtan jag någonsin ätit, och hon hade gjort den själv till och med, normalt brukar hemmagjorda bli inte riktigt lika goda som dem man köper, men ojojoj vad hon hade lyckats! 
   Men då¨jag hade mått lite illa hela dagen och var trött som tusan orkade jag inte festa nånting, så medans alla andra drack sig klappkanon satt jag mest och roades över deras fyllor, tänk vad fulla människor e roliga att titta på. Tillslut vart jag så trött, och Mia&Erik skulle åka hem, så jag fick skjuts av dem hem, Martin stannade kvar ett tag till, men då jag vet att jag kan lita på honom till 117% hade jag absolut ingenting emot det. Han berättar ändå allt som hänt när han kommer hem, och det säger jag då, tur att jag for hem när jag gjorde! För efter det verkar det ha spårat ur lite...!  Som sagt, fulla människor kan vara väldigt underhållande, men när dem har nått en viss gräns är det bara PATETISKT!!!!!!!!!

Söndag:
Söndagen spenderade vi i sängen, vi såg på 2 sällskapsresan filmer, smowroller och seglingsfilmen. Vi åt till och med lunch i sängen, det blev korv och mos, jag mådde nämligen fortfarande lite illa så det var Martin som lagade mat. Jag hade först inte tänkt äta nånting men sen vips så blev jag hungrig, sen gick illamåendet över.

Kl. 15.40 klev vi upp och då for vi hem till Mamma, jag fick två sticklingar, jättefina, osså fick vi fika, jag fick även lära mig hur man skriver i en sån där tidbok. (så man får nån lön alltså)
Sen for vi hem till stöde igen och åt på grillen.
Jag var på väg in på akuten igårkväll... hade så FRUKTANSVÄRT ont i magen, en känsla som jag känner igen mycket väl, och jag ber för att det inte är det! Men då jag ändå ska in på sjukhuset idag i andra ärenden tyckte jag att jag kan vänta lite, och magontet gick över under natten, men det finns fortfarande där nånstans...!
   Bäst o kolla upp det fort denna gången!

Aja... nu måste jag skuynda mig och duscha så jag hinner i tid!

Ajöss

(lägger in några bilder från helgen)

 Erik öppnar sitt fiskespö

image46 Födelsedags barnet med sin alldeles egna tårta!

 Morbror Daniel (erik coh elias morbror alltså) och Martin vill visst inte va med på bils

 Hm, syns det att han ätit tårta? =)

 Hihi, han fastnade visst på bild han också =) älsklingen min



 Robban

 Linda

 en tjockis!

 Kvarstoden av smörgåstårtan

 Micke och Daniel

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej vännen!!! Jag beundrar dej verkligen. Hade de varit jag hade jag skrivit vem den patetiska personen är! Snacka om falsk människa!! Hoppas de blir bättre me magen! de e bara å ringa om de e nåt de vet du... Puss på dej gumman.

2007-04-23 @ 12:16:12
Postat av: Nudel

Ha ha.. TÅRTMONSTER. Vad skojj med massa bilder. Kul att se Micke och Daniel oxå =)

2007-04-23 @ 14:22:31
URL: http://nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0