Jävla fans blogg!

Jag har försökt uppdatera här sen i söndagseftermiddag! Men det går åt pipan varje gång, så fort jag lägger in en bild (vilket jag envisas med att göra) så poppar det upp runt en 50 pop-up fönster, eller egentligen inte, utan ca 50 sidor med "lägg till en bild" och sen när dem har poppat färdigt, ja då försvinner hela jävla alltihopa och det kommer upp ett meddelande om felsökning... Jag blir så jäkla less, ibland finns inlägget sparat, men de sista.. hhm... SJU gångerna har det inte funnits kvar, så då måste jag skriva nytt varje gång, och nu har jag fan ingen å skriva om. Så här kommer en kort och tråkig uppdatering:

* Jag är förkyld.
* Jag har ett pyttelitet hål i en tand, dock ej litet nog att skippa lagning.
* Min tandhygienist är min gamla scoutledare.


-Hej Ellenor vad har du gjort de senaste 10-12 åren sen vi var i Jokkmokk? 
-Jo du ser, jag har ätit massa godis och skaffat mig ett hål i en tand, lite tandsten och så vidare!
 -Okej, använd tandtråd.....

* Min katt tycker om att sova i handfatet och badkaret. Konstigt
* I´m BROKE
* Jag är skitstressad inför påsken, med allt som ska köpas, mat som ska lagas, saker som ska packas osv.
* Det Svanbergska-Söderbergska hemmet är i total avsaknad av påskgardiner och påskpynt
* Jag fick en skitstor mört i söndags. Visste inte att mörtar kunde bli så stora. Konstigt
* Jag kan inte sova

* Orkar inte skriva mer




Kommentarer
Postat av: sofie

Härlig uppdatering Ellie! Vad ska ni hitta på i påsk då? Förutom all matlagning å sånt. Nå party?
Själv ska jag jobba =pengar!
Kram

2007-04-04 @ 18:03:11
Postat av: sofie

P.s Har du kollat i arkivet på bloggen, inläggen sparas automatiskt varje minut, så dom kanske ligger där opublicerade? D.s

2007-04-04 @ 18:04:44
URL: http://sgradin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0