Home again!

Ja då var man hemma igen efter 2 nätter i lastbil. Folk frågar om jag inte tycker att det blir ensamt?! Men nej, jag tycker det är skönt å vara själv, jag har ju ljudböcker att lyssna på, min iPod osså hade jag fullt upp med vägbeskrivningen från Ulf, så jag sysselsätter mig allt =)

Det har gått jättebra faktiskt, inga allvarloiga problem eller tabbar, vart stoppad av polisen 2 ggr, eller rättare sagt fick jag svänga in på 2 trafikplatser där dem ville väga bilen (alla axlarna) mäta bilen, kolla papper, körkort och färdskrivare, knepigt nog var man inte tvungen att blåsa, tycker jag borde vara rutin på sådana kontroller!
Allt flöt på bra, jag var varken för tung eller lång =)

Nu e jag hemma som sagt och skall ta en efterlängtad dusch, sen ska jag och mamma till birsta, gå på rusta osså ska hon köpa ett vardagsrumsbord på IKEA.

På lördag ska vi till Robban och Linda, en slags födelsedagsmiddag för robban som fyller år snart.
Även lilla Elias (martins gudson) fyller år snart, men han fyller år redan imorgon, då blir han 1 år, den lilla huliganen, Huligan-Elle som storebror Erik (3år) säger.

Jaja, ska hoppa in i dushen nu jag!
Ha´t så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0