Hej igen!



Ja ni få¨r ursäkta, jag vet att jag e tjatig, men jag har bara så mycket på hjärtat idag!

Sen jag skrev sist har jag varit ute och påtat lite i rabatten, men tillslut blev det för mörkt, och jag fick ett myggbett så jag gick in igen, och då var ju klockan 21.44 så jag ringde till Annelie, och pratade lite och nu kan jag äntligen komma med lite mer information.

På Onsdag morgon åker jag och mamma (Martin jobbar ju) ner till Månstad (väldigt vackert namn för övrigt) och hämtar vår alldeles nya lilla (hm?) hundvalp RAMBO (som han ska få heta) Han är en renrasig Berner Sennen och är 14 veckor, ja, han e ju tyvärr lite äldre än man kan önska, men men, vad gör några veckor i längden!

Så nu blir det hundskola här på Tjärnberget, och Rocky blir stolt Pappa/Fosterbror hoppas han inte blir allt för less, hehe, han e ju väldigt lugn av sig Rocky, och en sprallig valp kan ju kanske bli lite påfrestande för hans små nerver. Men vi hoppas att det går bra. Han orkar ju trots allt med Ozzy, och det i sig är verkligen en bedrift, för det är knappt Martin orkar med det lilla livet ibland. Nu har förhoppningsvis Khanis en jämnbördig att leka med =)

Jaja, nu ska jag gå ner och dricka ett glas vitamindryck sen blire sängen för mig. Ska hem till Farmor imorgon och Kratta för allt vad händerna pallar. (hon har stooooooooor gräsmatta)

Adjöss!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Jag vill OXÅ hem till "farmor" (i mitt fall är det ju min MORMOR) och kratta. Men jag ska ju jobba jag =(

2007-04-23 @ 23:13:31
URL: http://Nudlan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0