Hej hopp!

                                                                         

Nu e jag hemma igen, och vilket tråkigt väder att komma hem till =(

Enda dagen jag var ute och fiskade var faktiskt igår (måndag) dem andra dagarna ansåg jag att det blåste på tok för mycket för att sitta på en is och fiska/frysa!

Igår när vi kom hem var jag tvungen att bada Rocky, han luktade för hemskt, liksom blöt och skitig hund, fast han inte var blöt. Så Martin fick bära den lilla tjockisen till badkaret (han e inte så vidare förtjust i att bada/duscha, men när vi väl börjat så gick det jättebra, jag tror han tycker om när man masserar in schampo i pälsen på honom. Så nu luktar han så gott så! Problemet e ju bara att nu hårar han så hemskt, jag borstade honom igår medans han var blöt, och fick bort HUUUR mycket vinterpäls som helst, men nu hårar han tokmycket igen, så jag ska ta ut honom idag och borsta mer. Sen blir den nog en dammsugning inne!

Ingen sol är det ju ute, så man behöver inte ha dåligt samvete för att man inte e ute iallafall, jaja, nu skäller rocky ute på bron o säger att han vill in, bäst att släppa in honom!

Lägger in lite bilder sen om det funkar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0