Fredag kväll

Hej hopp!
Skönt med fredag.
Idag har Rambo bara gjort inne 2 ggr, vilket är en rejält mindre siffra än gårdagens, det tar sig sa mordbrännaren!!

Jag, Rambo och Rocky har varit i stan idag, närmare bestämt till Arken, Djur Magasinet och Willys. Jag blir så arg på att dem inte har stora säckar med torrfoder för Senior hundar och Junior hundar, det kanske finns nånstans, vad vet jag, men inte på nån av dem affärerna jag varit på, får kolla hos vetrinären vad hon rekommenderar, för tro mig, det är inte det minsta ekonomiskt att köpa 2kilos påsar med mat rill en berner sennen som skall ha en och en halv liter mat om dagen!

Nu ringde Martin och ville att jag skulle åka och hämta grannen Kent och ta med mig Rambo bort till han (han sitter hos sin chef och dricker whiskey, och chefens fru ville se på Rambo) så jag ska gå och packa in honom i bilen nu och ge mig av!

Jag skriver mer i morgon och har förhoppningsvis lite nya fina bilder men jag har fortfarande inte köpt några nya batterier.

Lägger in nån bild som jag har på min telefon (kan hända att det är dålig kvalité)

Goodbye for now...

 På en parkering i Ulricehamn

Samma Parkering =)

 I bilen, han fick ligga på sätet, han var lugnast där!

 Samma som ovan fast några timmar senare (thihi)

Kommentarer
Postat av: nudel

va puttinuttigt dååå.. hunden i baksätet =)

2007-04-27 @ 23:42:38
URL: http://nudlan.blogg.se
Postat av: sofie

Super söt hund!!

2007-04-28 @ 11:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0