Birsta



Idag har jag och kusinen CISSI varit i Birsta! Gått och kikat på allt och ingenting, Köpte en tröja och ett par byxor på Vero Moda för presentkorten jag fick när jag fyllde år, ville köpa fler färger av samma tröja som jag köpte, men det får vänta tills jag får lite pengar.

Ulf (styvfar) ringde på eftermiddagen och frågade om jag ville jobba imorgon, och det vill jag ju. JAG E JU PANK FÖR BÖVELEN =) Så imorgon förmiddag åker jag och mamma till Ånge, där ska vi på intervju på Budbilen (för framtida jobb) och sen åker jag och lastar upp lastbilen på Östavall, sen bär det av till Fåvang i Norge, där ska jag lossa, sen ska jag lasta sopor i mosvik eller nånstans (minns inte ritkigt vart) Så jag kommer hem igen på Torsdag, min första ENSAMMA sväng till Norge, lite nervöst, jag har ju trots allt inte begåvats med det som kallas Lokalsinne. Ulf lovade att skriva en liten bok med vägbeskrivning och annan användbar information =)

Jag är fortfarande brydd vart fasen alla mina bilder har tagit vägen, finns inget spår efter dem!

Hittade några (typ 1/5 av alla låtar) låtar i en knepig mapp. men jag skiter ju i musiken, det e bilderna jag vill åt!!!!

Jaja!

Nu ska jag sluta, ska läsa några bloggar och sen ska jag gå och lägga mig, bäst o va utvilad imorgon, ska ju köra lastbil hela dagen lång!

Adjöss!!

Kommentarer
Postat av: Nudel

Ja huuur ska det gå för dig imorrn? =S Hi hi =)

2007-04-17 @ 00:34:28
Postat av: sofie

Kör nu lugnt Ellenor!! Vägarna i Norge är inte att leka med. Kram

2007-04-17 @ 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0