Städdag


Mamma: Ja jag har sett dem avsnitten, men jag tror inte man kan kolla på internet. Ni har inte Canal+ eller?

Idag känns som en städdag. Jag kan inte med gott samvete sitta på arslet och göra ingenting. (Klev även upp lite väl sent, 10.00, så jag har extra mycket press att hinna med så mycket som möjligt) Hittills idag har jag plockat ur diskmaskinen, ätit frukost, kört en tvättmaskin, plockat ur en kartong (Ja vi har fortfarande ouppackade kartonger kvar) matat hundarna. Det är nog allt jag hunnit med, ja och klätt på mig såklart!

Kvar att göra är (EN MASSA):

* Dammsuga uppe, nere och i trappen
* Damma av möblerna nere och uppe
* Baka nåt gott till ikväll
* Vika tvätt samt Hänga tvätt
* plocka undan lite småsaker som ligger och skräpar överallt.
* Ordna lite grejjer till middan sen. (bl.a plocka upp fisken ur frysen, kolla så att allt finns m.m.) 

Ja det är allt jag kan komma på såhär på rak arm, men det räcker till! Kommer säkert bli en massa fler saker bara jag väl sätter igång. Vilket jag skall göra NU!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Stressig dag du har!
Jag säger som min barnmorska sa till mig "En gravid kvinna ska aldrig behöva dammsuga".
hahahha...
Det bästa var att Joel satt brevid när hon sa det.

2008-03-12 @ 15:41:40
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0