Martin är bra duktig han!!



Japp! Nu då jag kom hem var han i full färd med att släpa ut badkaret från toaletten (Vi ska alltså inte ha det där, utan bara duschkabin) och då han halkat iväg med det tilluthuset satte han igång med att skura där inne. Ni som har badkar och har dragit fram det någon gång vet ju hur det kan se ut.. Blää, snacka om att kräkreflexerna fick sig en omgång =(
   Nu står han på alla fyra där inne och skurar och skrubbar och har sig. Han e så duktig så.

image360

image361


I förmiddags var det vattengympa som vanligt. Men det var en ny tjej som ledde idag (Antar att den vanliga va sjuk elle nåt) och jag tyckte inte riktigt att rörelserna hon visade passade sig för gravida. Vissa saker har jag ju fått lära mig att man ska undvika då man har foglossning, vilket vi alla i gruppen har. Men men.. det var ett ganska skönt pass ändå. Efter gympan mötte jag upp Cissi och vi for till McDonalds, där satt vi i en timme skulle jag tro och åt och pratade sen var hon tvungen att hämta upp Barbro och jag for hem. Med ett snabbt stopp på Ica först vill säga. 
   Hittade världens minsta purjolök där tror jag, hihi. Blev tvungen att köpa den för att den va så söt, OCH för att vi ska äta fisk nån dag i veckan, och jag tycker det passar sig så bra med purjo till det.

Imorgon är det MVC som gäller. Skall träffa den nya barnmorskan för första gången. Synd bara att Martin inte kunde följa, men det får bli nästa gång kanske. Vill ju att han också ska träffa henne! Undra vad pysens hjärtljud ligger på denna gången, dem 2 sista gångerna har de legat stadigt på 144. Mitt SF-mått skjuter även i höjden, undra vart det ligger?! Ja jag är så nyfiken så. NU ska jag gå och se hur det går för min karl inne i badrummet.

Hej svejs



(Glömde förresten att berätta vad jag fick i present igår. Jag fick först och främst JÄTTEFINA tulpaner av svärmor, samt en cheesecake och hallon som vi fikade upp.
Av Terese fick jag en jättefin mammatröja och 5st läppglans. Jag har invigt tröjan idag och jag fullkomligt älskar den =) Även 3 av läppglansen har provats idag! Diggar dem starkt.)



Nu då jag ändå är igång bjuder jag på lite bilder


Denna synen möttes jag av igårkväll då jag gick in i köket. Sannerligen lustigt =)
image362



Ozzy och Rocky låg och gosade med varandra inatt då jag skulle lägga mig och sova. Så söta så ;)
image364

image365

image366

Kommentarer
Postat av: nikita

roligt med lite bilder :D

2008-03-10 @ 16:29:59
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Cissi

HA HA HA! Du blev förståss glad och trodde det var tomten..?

2008-03-10 @ 19:00:49
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0