Kudde får det bli =)

Detta inlägg skrev jag för över en och en halv timme sedan, glömde lägga upp det ;)



Ja efter alla kommentarer kan jag se att kudde är bäst. Visste inte riktigt vad som sas om kuddar nuförtiden på bvc, men det verkar ju som att dem vill att man använder det. Så kudde får det bli =)

Förkylning?
Jag känner mig tung i huvudet idag. Halsen och näsan var otrevliga att ha att göra med då jag vaknade =( Så nog verkar det som att en förkylning är i faggorna. Bara jag inte är dålig på torsdagmorgon!

Torsdag
För på Torsdag skall nämligen jag, Kattis och Cissi åka till BirstaCity, där delas nämligen ett presentkort á 250kr ut till de 1000 första personerna in genom stora entrén. Sen ska man nog handla upp det och kika runt lite, ska även köpa en fräsig sak till barnvagnen.

Blommorna mina
Igår planterade jag om nästan ALLA mina blommor, de var i väldigt dåligt skick många av dem. Vissa av dem har Martin haft i närmare 10 år utan att fylla på lite jord åt dem stackarna ens. Så ni kan ju tänka er hur dem såg ut. Men NU däremot ser dem mycket bättre ut. Hade även en blomma som stått i vatten i nästan ett år (Latmask, hehe) i väntan på rötter, nu hade den ett helt nätverk av rötter och det var sannerligen på tiden att den fick omges av lite jord den också. Så nu har den en alldeles egen kruka. Den såg lite hängig ut igårkväll, var väl chocken efter att ha stått i vatten så länge till att plötsligt stå i jord. Men nu ser den fin ut igen. Hoppas jag inte dödar den bara, är rätt så förtjust i den. (Har en förmåga att missköta mina stackars blommor)

Våffeldagen
Ja och idag är det ju faktiskt våffeldagen, vilket innebär att det kommer att serveras våfflor här hemma om cirkus en halvtimme. Väntar bara på att Martin ska komma hem från stugan (Han hade glömt sin matväska där i helgen) Till våfflorna blir det jordgubbssylt, grädde, socker och hackade bananbitar (Kom på sist jag åt våfflor att det är suupergott att hacka en banan i mindre bitar och strö ut på våfflan.. Mmm)

Nu fick jag sms så jag ska gå och kika på det!
Höres

 Mmm... Sockerkaka med kardemumma i! Måste nog baka en sån idag. Eller NEJFAN, vi har ju slut på vetemjöl. SUCK

image373

Rackarhund... Han spottar ut äppelskivorna han fick av mig.

Kommentarer
Postat av: nikita

se på fan :D ja ska ju också till birsta på tors :D

2008-03-25 @ 20:40:43
URL: http://nikital.blogg.se
Postat av: Mia

mmm... Gott med våfflor. Men jag tjuvstartade nån dag innan våffeldagen jag. :-D

2008-03-26 @ 08:53:17
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0