Konsultera en jurist?!



Ja det skulle jag vilja göra i ett ärende som bekymrar mig för tillfället. Men nå pengar till det finns ej och jag antar att framtiden får utvisa. Det man kan göra är väl att försöka bli så påläst man kan på egen hand =)

Jag talar om det faktum att vissa vill bygga stugor/hus nedanför vårt hus, samt bygga en väg mitt i vår lägde.
Men detta skall vi nog sätta käppar i hjulen för. Hoppas jag iaf.! Som sagt, bäst man läser på så gott man kan om lagar och sånt.
   Skall ringa några samtal imorgon och höra vad som gäller i vissa ärenden. Hoppas verkligen att jag får de svar jag hoppas på. Återstår att se ;)

Jag är HUNGRIG! Har inte ätit någon middag idag, blev proppis då jag åt tårta på jobbet, sen har jag varit äckelmätt hela dagen (Plus att svärföräldrarna, svägerskan och hennes pojkvän kom förbi och då blev det ju ännu mer fika) Men nu blev jag tokhungrig lite akut. Måste nog bre mig en par smörgåsar. Har nybakad morotslimpa i skafferiet (Dock inte av mig utan färsk från Ica)

Just p.g.a denna akuta hunger måste jag sluta nu!


Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

hoppas att du hittade nåt på internet,som var till nytta.kram

2008-03-10 @ 10:18:10
Postat av: Anita

Hej!Har inte sambon rättshjälp genom jobbet?Gratis rådfrågning och så??

2008-03-10 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0