Införskaffat oss en matsalsmöbel

                    image353
                                        Det som ser ut som svart är inte svart, det är brunt =)

Nu har jag varit i Matfors och beställt bordet samt stolarna som vi bestämt oss för. Enligt Matfors Möblerskulle det ta en vecka, jag hoppas det gör det så vi slipper vänta. Tog även hemkörning då paketet blev lite för långt för våra pluttbilar =)
   Passade även på att handla på Ica i Matfors, dessvärre glömde jag köpa mjölk och bananer. Rackarns, men vi klarar oss ikväll iallafall tror jag. Kanske far på Ica Stöde en svng senare annars.

Jag har även köpt batterier till kameran, det är ju sånt tjaaat (Haha eller hur Cissi)
Så snart kommer det bilder på huset, men jag känner att just nu är det inte i skick att fotograferas, och jag är inte i skick tt göra nåt åt saken. Blev tvärslut nu då jag kom hem från Matfors. Ska se på Christine nu sen måste jag hänga tvätt, köra en ny maskin och SEN kanske jag knäpper lite kort. Men vi får se

Ikväll blir det grönsaksstavar med dipp och "Så ska det låta". Älskar fredagar..
Men först ska vi äta friterad kyckling med ris.

Apropå friterat.. Jag pratade med vårdcentralen idag och hon trodde nog inte på gallan, snarare magkatarr. Men vi uteslöt ingenting. Jag har iallafall varit på apoteket idag och inhandlat Gaviscon eller vad det nu hette som jag ska testa ett tag. Blir det dock inget bättre ska jag kontakta min barnmorska som i sin tur får kontakta en läkare. Jag hoppas det blir bättre *suck* Ska tugga i mig en par tuggtabletter ikväll efter att vi har ätit och se hur jag mår inatt.

Näni, nu kallar tvätten

Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj så skönt att höra angående batterierna. Nu kan jag slappna av. Kanske dyker det upp en bild (snarare en hel hög med bilder) väldigt snart =)
 
Jag borde ju komma och hälsa på med tanke på att ni flyttat OCH att du fyllt år. Fasst jag ska se till att inte bära på smitta först. Ärs, ja är ju frisk men vet ju hur det känner.. ;)
 
I helgen är det full rulle här hemma. Men til veckan kanske? Är ju ledig mån-ons =)

2008-03-07 @ 15:19:44
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Björn

Nä,,inget pris sagt. Men om han skulle flytta lite mot hans vilja pratar vi dom pengarna å kanske lite mer

2008-03-07 @ 16:02:33
Postat av: Mia

Ungefär sånt där bord hade dom på boom strax före jul för ca 4000kr.
Tyckte att mina föräldrar skulle ha det till sommarstugan. Men icke då!

Magen ser ju inte så stor ut som måtten visar kan jag trösta dig med. =)
För mig var det ju tvärt om. Magen såg större ut än måtten. haha...

2008-03-07 @ 17:54:21
URL: http://woodland.blogg.se
Postat av: Anita

Hally!Fina möbler!
Ja, galla och magkatarr är ju rätt lika i symtom, men det vet du ikväll efter sen du tit friterat, får du ont i magen fammåt natten ÄR det gallan ;-)
Trevli helg, själv ska ja jobba....

2008-03-07 @ 20:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0