GRATTIS till mig!


Ja det var denna födelsedagen det...
Tack CISSI och MAMMA för era Grattishälsningar.

Dagen har varit bra, bortsett från det faktum att jag inte mådde särskillt bra mitt på dan. Eller, jag har väl inte mått prima på hela dagen, men man ska inte klaga =)

Nu ska jag se klart på Grey´s Anatomy, ta en dusch och sen gå och lägga mig och läsa "De hängda rävarnas skog" Sen ska jag nog sova en sväng, åtminstone tills jag vaknar och måste pinka.

Godnatt allihopa.


22år... Hm.. Äsch det känns precis som förut!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ärs va trist att inte fler grattat. Ellenor, du har inga vänner =[ Tur du har mig i alla fall ;)

2008-03-05 @ 21:56:44
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Anita

Hej!
Grattis i efterskott!!

Tycker ändå jag att det låter som gallan, ring så dom får utreda, dom tar ultraljud på gallan och ser hur den ser ut, min tyvärr är redan skrumpen av all värk.Doktorna sa att hade det varit levern hade han blivit orolig :-) Hur som haver så har jag sagt nej till operation 3 ggr nu men vid nästa kallelse ska jag göra det.Kan säga att vid mina graviditeter har gallan rumlat om värre än vanligt så kanske fostret kan ha en bidragande orsak med tryckningar och så.
När du äter päron, äpple, gurka och dyl skala dom först för oftast är det det som gör att man får ont, ägg ska du undvika och räkor.Försök dra in på fett, stek i olja.Mina besvär kommer av kärnfrukter, ägg, broccoli (värst) och så kan jag inte dricka sprit vikken sort det än är..får ont av allt......hmm...men det går ju över som du säger efter typ en timme så då är det ju bara fortsätta dricka efter en timme..haha..kan säga att det var inte så kul att få ett gallstensanfall på forum för x antal år sen, mamma satt barnvakt och jag blev hemkörd av vakten....haha..du skulle sett mammas ansiktsuttryck!!!!Var försiktig nu!Kram!!

2008-03-06 @ 11:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0