Godkväll



Här sitter jag, helt solokvist.
Ryggen gör förbannat ont så jag ska nog gå och lägga mig nu.
Ska ju faktiskt upp och jobba imorgon också. Kan ni tänka er att jag har sovmorgon?! Börjar inte förrän 8, och sen slutar jag 12. Ganska meningslöst arbetspass, men ädock! Det är 4 timmars helg-OB och det har jag nog banne mig inte råd att säga nej till.

Martin for till Erikslund klockan 15.30, så sen dess har det bara varit jag och våra 3 pälsklädda grabbar här hemma (Rocky, Rambo och Ozzy alltså) Men dem har väl inte direkt varit till särskillt bra sällskap, dem bara sover dem rackarna. Jag gjorde en jättegod kycklinggryta med broccoli, blomkål och morötter i. Till det åt jag ris, passar på när Martin inte är hemma, han är inte så förtjust i ris nämligen.
   Sen har jag bara set på tv samt suttit vid datorn hela kvällen.

Kvar att göra denna kväll är: lägga över resterna i en plastbytta sen in i kylen, tvätta bort sminket så det går fort att göra mig iordning imorgonbitti (Japp, jag brukar fuska med att tvätta ansiktet) Hänga tvätt och sen bums ner i sängen. Eller nej förresten, doggarna måste ju rastas först. Eller rastas och rastas, jag följer med dem ut så dem får pinka och bajsa av sig. Blir ingen promenad dennatiden på kvällen. Det får bli imorgonbitti (men då är jag lägligt nog inte hemma, hihi)

Nej, godnatt med er allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0