Gaviscon gör gott för magen +uppdat.


Kolla denna länken Mamma och sen kan du erkänna att jag har rätt! HA!!!!
Klicka här
Hälsa gärna mormor det också när du ändå är igång, hon trodde inte heller på mig ;)



Ända sen jag åt frukost har jag känt mig uppsvälld och äcklad. Rapar hela tiden och får nästan uppstötningar (men inte som sura uppstötningar, kan inte ritkigt förklara) Nu tog jag en Gaviscon och tänk vad skönt det blev helt plötsligt. Nu är det bara den förbannade ryggen som krånglar. Den är extra besvärlig ikväll av nån anledning =(

Även att magen är stenhård och står rätt ut. Försökte förklara för Kattis hur min navel ser ut.. (ingen vacker syn) Jag har ingen putnavel, det är inte det som är problemet. men tänk er en uppblåst ballong (Där öppningen är naveln) osså drar man i öppningen åt sidorna så ballongen liksom piper, så som ballongöppningen ser ut just då, så ser min navel ut nu. Ja ni kan ju tänka er vilken hemsk syn det är, och tänka är just vad ni får nöja er med. För med tankte på att jag knappt vill se eländet själv så tänker jag då INTE lägga ut bilder på det här =) Nej, det blir påklädda magbilder för min del. (Dock inga just nu)

Mer fikagäster
Imorgon kommer min Pappa, Lena, Sanna, Johanna och Farmor på besök. Dem skall gratta mig samt kolla in nya kåken vår. Bäst man dammsuger och bakar en liten kaka imorgon då =)

Nu måste jag lägga mig ner och se om ryggen skärper till sig lite. Annars måste jag nog baskemig grina en skvätt eller så känns precis som att det sitter en kniv strax under höger skulderblad och så fort jag rör på mig rör sig kniven. Buhuuu!!

Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

okej okej,jag ger mig, men har du sett dom avsnitten på canal +?.kan man titta på internet eller?

2008-03-12 @ 08:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0