GAAHH!!


Hur i hela fridens namn ska jag kunna somna med en onge som har bestämt sig för att det roligaste som finns är att trycka mamma på urinblåsan??

Spelar ingen roll att jag varit och klämt ur några droppar ca. 3 ggr den senste timmen, jag känner mig kissnödig ändå.. Ujujuj.. Dryga 2 månader kvar av detta! Tur att det inte alltid känns såhär, nog för att det gjort det fasligt mycket den senaste veckan.
   Min rygg ska vi inte ens tala om just nu, den har helt gett upp!


Sitter/Ligger med datorn i sängen för tillfället och lyssnar på Martin som envist drar timmerstock på timmerstock trots våldsamma armbågar i sidan från mig. Det värsta jag vet är att försöka sova då nån snarkar, jag kan helt enkelt inte. Brukar alltid sluta med att jag väcker Martin och tvingar över honom på sidan. (Han envisas ju alltid med att ligga på rygg..)

NU måste jag kissa igen sen ska jag försöka sova.

Imorgon ska vi ju elda Majbrasa, då vill man inte va trött
(Mer om det imorgon, har ingen blogglust nu)

Kommentarer
Postat av: Cissi

majbrasa i mars? säker på att det inte bara är en vanlig brasa, fasst kanske lite större då? ;) Eller har ni inte tillgång till "firandet" i maj =p

2008-03-15 @ 11:05:16
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Nudel

Nu äre den 17:e och än har du inte förklarat.. MAJBRASEFÖKLARING TACK ;D hi hi hi hi

2008-03-17 @ 09:26:23
URL: http://nudlans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0