Beslutsångest x3


Ååh, vad ska jag göra.
Fick just ett erbjudande som jag verkligen inte vill tacka nej till, men sen har jag ju andra planer som jag verkligen inte vill tacka nej till. Så nu sitter jag här med beslutsångest så jag nästan mår illa. Vad göra??
   Måste ju tänka liiite längre in i framtiden, och då tjänar jag på det sista erbjudandet.
Funderade ett tag på att genomföra båda sakerna, men det kan aldrig sluta i något positivt. FY vad jag hatar sånt här. Måste iaf. bestämma mig snart och vad jag än bestämmer mig för kommer jag känna mig totalt värdelös, så detta är en "No win situation" skulle man kunna säga =)

Aja.. ska inte tråka ut er med mina bryderier mycket längre till.
Har ju faktiskt ett kök samt vardagsrum som måste städas, djur som måste utfodras, en kropp som måste tvagas, mat som måste inhandlas, sängkläder som är i behov att bytas, tvätt som måste tvättas.
   Nej fy, nu fick jag ännu mer dåligt samvete då jag insåg hur mycket det är som måste göras. Jag är en dålig människa som låter hemmet förfalla.. Buhuu!!

Värst vad munter jag känner mig idag, bäst jag slutar skriva innan jag kommer på ännu mer skit att må dåligt över.

Over and Out



Uppdat.
Sådär, då har jag tackat nej till det andra ernjudandet. Som förmodligen hade varit bättre för alla parter om jag sagt Ja till, men är man en velpotta så är man.
Fick iaf. KANSKE samma erbjudande imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0