Bara plus idag!


Ja idag ligger Martin sannerligen på plus.

Först skurade han ju hela badrummet, hittade liiite fusk, men vad gör det? Han var ju superduktig som gjorde det överhuvudtaget. Själv är jag lite känslig för sånt där snusk. 
  
Sen efter middagen sa han att det var den godaste köttfärssåsen jag nånsin gjort.
   
Efter att vi ätit for han iväg med Björn till Njurunda och kikade på en skoter som Björn ville köpa (Vilket han också gjorde) Då de kom hem, lagom till CSI började, kom han in i vardagsrummet med armarna bakom ryggen. Jag såg fundersam ut tills han överöste mig med GODIS =) Chockad som jag blev var jag tvungen att fråga om de rånat en mack eller så. Men icke då, karln som de handlat skotern av hade öst in en MASSA karameller i bilen innan de for iväg. Martin och Björn hade nog vräkt i sig en hel massa innan de kom hem, men det var iallafall jättesnällt av Martin att spara till mig =)

image367



Min mage är väldigt spänd just nu, tror bestämt att "det" håller på och möblerar om där inne. Sparkar och har sig långt nere i magen.
Blev tvungen att ta en bild på eländet =)
(Men jag har klippt bort min dubbelhaka samt flubberarmar)

image368

Snygga pyjamasbyxor va? Fick dem i julklapp av mamma. Jag älskar dem!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo du EeeeellenÅr. Om du fotar rakt från sidan ser man mer av magen. Hur den putar lixom =)

2008-03-11 @ 09:13:48
URL: http://nudlans.blogg.se
Postat av: Mallan

Aah samma fobi ! ;) Va Maggan som tyckte att ja borde gö nåt åt det nu .. Va nog bara för att ja slängde ner hennes son i källarn när han va sjuk !haha Vet inte om det är privat eller via Vårdcentralen, eftersom hon är ganska ny på det där. Men hörde att en annan skulle prata me henne åxå ! Ska höra mer me Maggan hur det ligger till, så berättar ja för dig sen ! ;D

2008-03-11 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0