Ätit för mycket... Igen!


Maten står mig upp i halsen. Som vanlgt denna tiden på dygnet. Egentligen är det inte det att jag äter för mycket, men mer än min mage klarar i nuläget iallafall. Det har ju nämligen bosatt sig en bebis i min mage som tar mer och mer plats, vilket innebär att det blir mindre och mindre plats åt mat. ALLTSÅ: Maten upp i halsen!!

Nu ska jag gå och sätta mig i vardagsrummet på övervåningen, man måste ju variera sig ;) Men först ska jag borsta tänderna och vissla hem katten. Hoppas jag hinner innan reklamen är slut (Grey´s juh)

Aja, bäst jag skyndar mig.

Birsta imorgon.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

du måste försöka tänka på bebben i magen,han/hon måste få lite mat,ja jag vet att det är lätt att säga ,du får tvinga dej,ät bara det som är gott!kram

2008-04-01 @ 08:54:20
Postat av: SUSANNE zetterberg sandström

du måste försöka tänka på bebben i magen,han/hon måste få lite mat,ja jag vet att det är lätt att säga ,du får tvinga dej,ät bara det som är gott!kram

2008-04-01 @ 08:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0