Alltid sen middag



Jämt och ständigt på helgerna blir det så att vi äter middag alldeles för sent.
Ikväll blev det inte förrän efter 19 nån gång då vi äntligen satte oss ner och åt. Detta resulterar sedan i att vi inte orkar äta några grönsaksstavar med dipp. Men inte grinar jag för det, vi kan ju äta det imorgon istället, om nu Martin kommer hem inom rimlig tid. (Han har spelning i Erikslund)

Just nu sitter jag i nattlinne och funderar på att ta en dusch. vi har sett på Så ska det låta (Himlarns vad bra det var ikväll, jag älskar då folk kan bjuda på sig, nog för att Amy Diamond mest var pinsam med sitt frenetiskt petande på mikrofonen) Efter det såg vi Robins och sen såg vi Hjälp. Nu funderar jag på vad man ska ta sig för, men som sagt lär det bli en dusch och sen sängen. Eller så kanske man slår på en film.. Hm, vi får se!

Kan bjuda på en bild på vårt lilla matbord, det som står i köket. Här sitter jag och Martin och filosoferar på mornarna. Middagar ska vi sen äta i matsalen på vårt nya matsalsbord =)

Jag SKA sy om gardierna.
image356

Då jag ändå är igågn kan ni få en bild på vår nya tv-möbel (och en förvrängd bild av Pheobe i Vänner)

image357

  avslutar med två bilder på vår fina utsikt ner mot Ljungan

Kommentarer
Postat av: Mia

Det ska bli så roligt att se hur ni möblerar. =)
Vi kommer nog kanske förbi nåt nästa vecka. Men jag bestämmer inte nåt. Vi kanske bara "ploppar" upp som gubben i lådan. :-O

2008-03-08 @ 16:01:52
URL: http://woodland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0