Utmaning

Jag har fått en utmaning av Malin

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

1. Jag har en överjävligt sjuklig fobi för magsjuka/att kräkas. Går till psykolog för detta, har dock en "paus" nu.


2. Är mörkrädd så till den mildra grad att när Martin är borta under veckorna kan jag försöka vara vaken tills det börjar ljusnar.


3. Jag är paraniod och överanalyserar allting. Tror alltid att folk är arga på mig eller att jag gjort nånting fel.


4. På grund av ovanstående punkt blir jag lite folkskygg i perioder. Jag håller mig då undan folk i största allmänhet.  (Med folk menar jag mina vänner och bekanta, jag har inga problem att vistas bland okända för dem har oftast ingen anledning att vara arga på mig, haha) Jag undviker att ringa eller hälsa på folk under dessa perioder. Klassas säkert bland många som antisocial. Men det bjuder jag på ;)
 (Tilläggas bör att i regel finns det ingen anledning att vara arg på mig)


5. Jag har värdelös koll på min ekonomi. Prioriterar helt fel saker samt gör av med mer pengar än jag har.
MEN! Jag har blivit mycket bättre sen jag kom ihop med Martin, han har nämligen STENKOLL på sin ekonomi, då vill ju inte jag va sämre (men det är jag ändå, haha.. men som sagt, jag bättrar mig hela tiden)


6. Jag är jätterädd för döden, min egen, folk jag känner samt andra i min närhet. Kan absolut inte förlika mig med det faktum att folk i min närhet någon dag kommer att trilla av pinn.


Jag utmanar: Mia , Sofie och Carro


Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

oooo... den utmaningen har jag gjort för ett tag sen. Ska försöka ta och göra den igen. Men inte just nu. 'Den är fkatiskt rolig. :-D

2008-08-08 @ 11:19:22
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0