TYPISKT



Åh vad less jag blir.
Han som skulle vara hundvakt åt Rocky i helgen kan nog inte vara det, hans tik löper nämligen.
Så typiskt. Jag hade verkligen sett fram emot att åka ner till Växjö, var ju ett tag sen man träffade släkten. Även att det var roligt att bara få komma iväg nånting, vi gjorde ju inte direkt någonting på Martins semester. Jag passade ju på att bli sjuk och opereras då, så jag såg detta som en minisemester. Men men.. Kanske att jag åker ändå osså stannar Martin hemma. Men det blir inte samma sak. Vill ju ha med mig honom såklart. Inte bara för min skull, utan även för Devins. Annars får dem inte träffas på nästan 2 veckor. (Denna vecka + Nästa vecka)

Jaja.. Karln ifråga skulle ringa upp om de mot all förmodan kunde ha Rocky, men det tvivlar jag på.
Fasen också =(

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men finns d ingen annan som kan ta Rocky då :O Tråkigt om ni ska måsta stanna hemma "bara" för hundvaktens skull !

2008-08-19 @ 10:48:53
Postat av: Mia

Synd att man inte kan nåt om hundar. annars hade han kunnat få bo med oss.

Men jag tror nog katten skulle få frispel om en vovve kom in i vårt hus.

2008-08-19 @ 16:50:59
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0