Träsmak och svidande ögon



N har jag suttit i samma ställning lite väl länge i soffan plus att jag är så trött så snart somnar jag sittande här med datorn i knät. Men innan detta inträffar skall jag gå ner, släppa ut doggarna, borsta tänderna och sen ska jag äntligen slå ner huvudet på kudden och somna. Får se hur länge Devin sover inatt, jag chansar på att det inte blir särskillt länge, max 5 skulle jag tro. Han sov nämligen rätt så mycket ikväll. Jaja, det visar sig.

Godnatt mer er

Ps.
Jag hoppas att min nya mobiltelefon+abbonemang kommer imorgon. Skulle definitivt behöva den innan Växjö. Min gamla har liksom slutat ta emot laddning. Den laddas endast då den själv känner för de. Vilket är ungefär var tredje gång jag sätter den på laddning. Så bli inte förvånade om ni ringer och jag är utan ström, det händer ofta nuförtiden.


Sony Ericsson W660i

Denna telefonen skall jag ! Alltså inga extra utgifter på telefonen. Bara abbonemangsavgift.
Synd bara att det inte alls är den telefon som jag har kollat ut. Men men, jag måste ändå spara en massa pengar så jag har råd med den. Tills vidare duger denna alldeles utmärkt! Sen kanske man kan sälja den?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0