Städat



Idag kom ju Martin hem. Vilket betydde att jag kunde lämna Devin till honom ett tag (de måste ju ta igen tiden de missar med varandra under veckorna) och passa på att städa ur tv-rummet uppe. Dammtorkade allting och slänge allt skräp, möblerade även om litegranna. Nu är det bara det nödvändigaste bråten som står kvar där, som golv, tapetklister, fönsterbräden m.m. Men det försvinner ju så fort rummen på övervåningen är klara.

Efter jag hade städat badade vi Devin, han älskar verkligen att bada. Blir så lugn och go. Men det blir ju säkert alla bebisar =)

Gokinderna!!!



You talkin´ to ME??




Nu ska jag väcka liv i min käre sambo för att sedan lägga oss och sova!
Natti!!!

Kommentarer
Postat av: malin

nu är jag tebax..internet krångel..finns det nått värre =)

du, jag såg en bild på dig som liten i våra bebis album..och det slog mig att devin är väldigt lik dig, det har väl du sett själv åxå på egna bilder, men visst håller du med om det? =)

2008-08-16 @ 12:40:05
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: -C-

Får man fråga varför ni har ett äggpaket(?) i toalettfönstret? xD

2008-08-16 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0