RLS - FY!!



Jag och Lillasyster (som jag är barnvakt åt) tog en promenad på ca 2km förut innan Devin skulle sova, detta har resulterat i världens smärta i benen. Har haft Restless Leg Syndrome så länge jag kan minnas, och det är vad jag har fått ikväll.. Knepigt, brukar oftast få det då jag har jobbat eller gått läänge på IKEA. Har inte gjort någotdera. Men men, gick väl lite fortare än vad min slappa kropp är van. ONT gör det iallafall, ska ta en alvedon nu och se om det ger med sig något, annars misstänker jag att jag kommer ligga vaken länge =/

Skall försöka ta mig tid att uppdatera mer imorgon. Men lusten till att skriva leker kurragömma med mig!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy stackare!

Hoppas du fick din skönhetssömn till slut.

2008-08-05 @ 09:12:07
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: malin

jag har utmanat dig! =) läs i min blogg

2008-08-05 @ 09:57:23
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0