på schemat: STÄDNING


Nu har Devin somnat så nu är det städa, städa och städa som gäller. Innan han somnade hann jag dammsuga uppe i sovrummet samt vardagsrummet uppe, och givetvis bytte jag sängkläder. Både våra och Devins. 
   Efter det kom Farmor&Farfar förbi och hälsade på 3-månadersgrabben.

Jag har även torkar av alla bänkytor samt bord, nu är det bara resten kvar *suck*
Återkommer senare ikväll/inatt då jag är klar, eller åtminstone in i det närmsta klar.

     

Strax innan han somnar på sin "3-månadersdag"

Kommentarer
Postat av: Melina

Vilken sötnos, lik dig! Du har alltid varit så söt. Eller asså, träffade dig visserligen första gången när du var sexton...sen dess får jag väl säga då=) Grattis igen! KRAM!

2008-08-13 @ 22:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0