Morgondagen

Tack Melina för den fina kommentaren ;)





Jag har städat färdigt för ikväll. Men jag lämnade dammsugaren framme, för det rekommenderas att man dammsuger oftare än vanligt under "behandlingsperioden" så jag ska dra några vändor med den imorgon också. Hade ju tänkt skura golvet ikväll också, men i ärlighetens namn orkade jag inte. Det tar en sån fruktansvärd tid att skura köksgolvet (p.g.a. typen av golv är det som att man hällt superlim på moppen och försöker dra omkring den, liksom strävt eller hur man ska förklara det) så jag sköt på det till  imorgon helt enkelt. Ville ha lite tid att slappna av på ikväll också.

Imorgon tänkte jag även göra någonting åt vardagsrummet uppe, hittills har det blivit nåt slags förvaringsutrymme medans vi renoverar i vårt och Devins sovrum. Men nu känner jag att jag vill ha tillbalka vardagsrummet. Så jag ska försöka få lite ordning där inne, slänga allt skräp,m dammtorka och möblera om lite. Det är jju faktiskt riktigt mysigt att sitta där och se på tv om kvällarna.

Nu: Dags för en dusch och sedan sängen. Vill upp och snusa på lillskrutten. Efter att ha tittat på en massa bilder av honom vill jag ha den riktiga varan. Gofisen min!!


Titta, dem har en Rambo på förpackningen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0