GAH!!



Jag tror jag blir vansinnig!
Jag ringde just till Telia och frågade var tusan min telefon samt simkort tagit vägen. Och dem hade inga uppgifter under mitt personnr. Så jag fick ringa till the phoehouse (det var dem som stod där och sålde) Hon såg mitt ärende men de hade inte skickat telefonen. Men skulle göra det omedelbart. Jag frågade när jag skulle få simkortet, och det sa hon att telia skulle ha skickat ut. Men icke sa jag.Så då bad hon mig skanna in avtalet och maila till henne. Vilket jag nu har gjort och väntar på svar. Jag blir så arg, hade ju velat haft telefonen + kortet innan helgen. ÅÅÅHHHH

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åååh typiskt !! Sällan Telia jävlas me en :/ Man kan ju bli tokig på allt väntande ! Hoppas det löser sig !!

2008-08-19 @ 14:13:07
Postat av: Mia

Det är för bra för att vara sant. ;-)

Näe, jag hoppas verkligen du får din lur! Och INNAN helgen!



Tvättkorgen är kanon! Det är bara att tjöta på karln. :-P

2008-08-19 @ 16:49:56
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0