För exakt 3 månader sedan


Just precis NU för tre månader sedan fick vi komma upp på BB med en relativt nykläckt Devin. Han kom ju klockan 16.14, men först vid 23-tiden fick jag komma upp på BB, dem ville ge mig en chans att få ammningen att funka så jag och Martin kunde få bo på hotellet. Men ICKE sa nicke. Devin var inte det minsta intresserad av att äta, han ville bara sova han! Gosefisen min!!


Detta är fortfarande nere på förlossningen. Ett helt kasst kort, men det är första gången Martin håller i Devin så det är ett "fint" kort ändå =) Martin var väldigt slutkörd, värre än mig faktiskt, hihi!


Här har jag precis fått duscha och står och beundrar min lilla bebis med avlångt huvud.
 

Här har vi preci fått komma upp på BB.


Jisses vad tiden går. Satt och tänkte på förlossningen förut idag, eller inte förlossningen så mycket egentligen, utan mer tiden efteråt. Tårarna rann till var och varannan gång jag tittade på Devin, likadant för Martin. Ibland då jag tittade på Martin som i sin tur tittade på Devin kunde ögonen fyllas upp bara därför. Det var så sött bara, Martin är ju verkligen inte typen som gråter, därför var det så rörande att se honom få tårar i ögonen då han såg på sonen vår. 
Inte heller jag har lätt till tårar så det hela var väldigt överväldigande.





Kolla vilken fräsig keps Devin har fått. Den är lite stor ännu, men han är så snygg i den så.


Stackars småbenen.
 

Strålande morgonhumör
 

Detta var ett godmorgon-MMS till Martin, HaHa!!


Kolla in luggen. Självfall


Kommentarer
Postat av: Mia

Värsta punkarn på nedersta bilden.

Det är bra! :-D

2008-08-14 @ 12:16:42
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: -C-

Ojdå.. Igårkväll la jag in en bild på O i bloggen då han var 5dgr gammal (satt och kikade på bebisbilderna). Jag tyckte han såg så stor ut på den bilden trots isn ynka vikt. Men jag ångrar mig efter att ha sett nyfödda bilderna på Devin ..han ser INTE stor ut på de kortet längre ;D

 

Elvisfrippan då =p

2008-08-14 @ 13:28:38
Postat av: Erika

Ååå, ni måste ju ha den sötase bäbisen någonsin! Han är så otroligt vacker :)Hoppas att allt är bra. Kramar Erika

2008-08-15 @ 11:10:20
URL: http://www.erkan.bloggagratis.se
Postat av: Emmis

han är ju alldeles för söt eran lilla go plutt :)

2008-08-15 @ 14:13:28
URL: http://emmish.bloggagratis.se
Postat av: Rebecka

ååå, vilken söt bebis ni har =)

Han var riktigt snygg i kepsen!

2008-08-18 @ 11:06:14
URL: http://heejbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0