Få en iPod Nano GRATIS



Ja, nu börjar jag känna mig som nån himla reklampelare. Först gratismakeup och nu detta. Men tro mig, jag skulle inte skriva om detta om jag inte tyckte att det var en riktigt bra grejj!.

Det är ännu en gratissida, redan på första sidan av registreringen får man se hur många värvningar som krävs för olika produkter. T.e.x. om du värvar 8 personer kan du få ett presentkort på hm värt 500kr, eller du kanske är mer intresserad av en digitalkamera? Värva då 15 personer så är den din. Själv är jag sugen på VALFRITT presentkort á 1000kr (15 värvningar)

Så bli medlemmar ni också och börja värva.
Klicka här!!!!! eller så skiter ni i att klicka ;) Länken funkar inte som den ska ännu, men jag jobbar på det. Återkommer när den funkar

Kommentarer
Postat av: Mia

Den ska jag testa. :-D

Dom andra har jag gått ur.

Men 8st känns mer rimligt att kunna nå faktiskt.

2008-08-15 @ 10:11:16
URL: http://woodland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0