Dagen



   Ni kan aldrig ana hur länge Devin sov idag, jag blev alldeles brydd då jag vaknade av att solen värmde mina ben, kollade på klockan och den var 8.30. Det är rekord för honom som aldrig sovit längre än till 6.30, men normalt vaknar han mellan 5 och 6 på morgonen.
     Vi passade på att stiga upp då, normalt brukar vi ju somna om efter första matningen. Men mitt samvete kunde inte ge sig till att somna om i detta fina väder. Nej, istället satte vi oss nere i soffan. Haha, undrar vilket som var värst egentligen, somna om eller sätta sig i soffan. Man skall vara ute i sånt här fint väder!!! Hade tänkt tvätta idag när det är torkväder.
Men så ringde min lillasyster och frågade om jag ville följa med dem till Birsta idag och sen äta middag hemma hos mamma. Det tackar man inte nej till, så jag har precis ätit lunch nu och ska börja göra mig iordning, efter det skall min storpojk få lite mat, SEN åker vi mot Matfors.

Måste komma ihåg att köpa hundmat idag. Är helt slut nu! Likaså kattmat, jisses. Vad har det blivit av hon som handlar här hemma? Jo just ja, det är ju jag. Bäst att skärpa sig.

Nu är det bäst jag sätter igång om vi ska komma iväg innan det blir försent.

Återkommer senare.

Såhär ser skrutten ut idag. Bamsetröja och Esprit-shorts, så snygg så =)



Kommentarer
Postat av: Mia

Min fis sov också så länge idag. :-o

Vad är det som händer?!

Är det luften i byn kanske? hihi...

2008-08-12 @ 12:11:40
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: -C-

Jisses. Trodde jag hade kommit fel.. Det var på tiden att du bytte te nå ljusare ;)

2008-08-12 @ 14:32:30
Postat av: nikita

haha jag är nog som dig i trafiken , stör mig på allt och lite till , skulle lätt kunna vri nacken av 99% av alla ute på vägarna :P

2008-08-12 @ 16:23:56
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Mallan

Oh skönt me sovmorron ! Coolingen !! :)

2008-08-13 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0