Åhh, det löste sig!



Martin ringde för ett tag sedan och sa att det löste sig med hundvakt. JISSES vilken lättnad. Hade förberett mig på att stanna hemma så det var en väldigt glad nyhet. 
   Blev ju så plötsligt att vi inte hade någon hundvakt, för det där har varit klart i flera veckor. också sätter hon igång och löper. Jaja, det visste ju inte dem att hon skulle göra. Synd iallafall!
Men som tur var löste det sig, och vi blir skyldiga er en rejäl middag!! TACK!!!

Devin har somnat för natten,
ska bli spännande att se hur länge han kommer att sova imorgonbitti. Hoppas att det blir längre än fem. Definitivt längre än 3 iallafall. Jag måste lägga mig i tid ikväll, då morgondagen är fullspäckad:

Direkt på morgonen skall jag bege mig till Birsta för att leta en T-Shirt åt Martin samt lite accessoarer till min klänning som jag skall ha på bröllopet. (Den är nämligen svart och tämligen tråkig, och då jag inte har råd med en ny får jag piffa upp den befintliga med lite snygga accessoarer (som jag hoppas hitta på nån rea)

Efter det blir det drakborgen med Cissi och Malin +Barn och kanske några till.
Det är så synd att devin inte kan uppskatta drakborgen ännu, men då han bli äldre ska vi minsann busa där =)

Då vi varit på Drakborgen skall jag knäppa kort på Devin på P.o.P sedan måste jag handla mat och efter det tänker jag åka hem. Skulle tro att man är lagomt less då.

Men det är inte slut på göromål då, nejdå Så fort jag kommit hem ska jag ställa iordning en tonfiskröra vi skall ha i mackor på väg ner till Växjö, dem blir nämligen godare om den får stå en dag. Även att jag måste fortsätta tvätta och städa lite här hemma. Aldrig roligt att komma hem till ett bombnedslag! (inte för att det är bombnedslag nu, men ändå)

Nu ska jag skriva färdigt min inköpslista till morgondagen, samt försöka få tag på Cissi för att diskutera samma morgondag! Ha det så bra, natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

Va skönt att det löst sig med vovvevakt så ni kommer iväg på lite roligheter. :-D

Hoppas ni får en skoj dag imorgon också.

2008-08-19 @ 23:01:34
URL: http://woodland.blogg.se/
Postat av: nikita

då kanske vi ses på drakborgen =)

2008-08-20 @ 07:33:01
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0