Åh vad frustrerande.



Här kliver man upp i tid ( 8 ) och gör sig klar för att åka och handla på Ica MAXI. Men nejdå, jag väntar ett rek idag och försändelsen skall komma med posten. Men dessvärre är det så att bor man här, ja då kommer posten först efter 11 nångång. Så det är nog bara att vänta. Men det känns lite surt med tanke på att jag faktiskt var uppe i tid idag.

Inte mycket att göra, skall äta lite frunch för att fördriva tiden. Sen ska jag gosa lite me goskiten min =)



Jag börjar se fram emot jul nu!

Kommentarer
Postat av: -C-

Jag har längtat efter jul sedan vi flyttade in i huset. Ska bli så mysigt att för första året fira julen i (vårat) HUS =)

 

Hoppas bara att jag orkar med hela tjocka släkten. Bara en månad efter förlossningen lär man nog känna sig ganska trött och seg. Så var det iaf med O, i två månader.

2008-08-14 @ 13:24:24
Postat av: nikita

ja tror vi möttes typ vid viadukten idag =)

Jag ska faktiskt börja köpa julklappar nu vid löning, har endel å köpa till så tkr de är bäst å sprida ut de lite :P

2008-08-14 @ 15:41:44
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0