1 av 3


Kolla!!!
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=12616


Jag såg inte riktigt anständig ut, så jag raderade min kropp ;)

Ja nu har vi avklarat 3 saker av 3 idag.
 
Vi har varit till stan, där köpte vi 2 förpackningar med kräftor, en ny fräsig rakhyvel till martin som vibrerar (pengarna tillbaka om man inte är nöjd) och nya strumpor till Martin (I princip varenda socka han äger har hål i sig) Så nu ska jag kasta alla hans gamla.
   Efter ICA MAXI åkte vi till ELON, där inhandlade vi 5 nya smaker till soda streamen. Ujuj, låter mycket nu när jag skriver det. Men så lär det räcka länge också =)

Sen skulle vi åka hem, men då vart Martin sugen på att gå en sväng på Claes Olsson. Där hittade han en sticksåg som han bara var tvungen att köpa. Haha, jag impulsköper kläder, han impulsköper en sticksåg. Jaja.. Karlar!!

Efter Claes Olsson bestämde vi att vi skulle prova nya Pizzan i Stöde som alla talar så gott om. MEN först skulle vi upp en sväng till Martins käre bror, dock var klockan så pass mycket då vi for därifrån så att det var ingen mening att äta en hel pizza. Så som jag misstänkte blev det lunch hemma ist. Men men, blir ju billigare på det viset.

Då vi kom hem klippte Martin gräsmattan sen begav vi oss till K&I, där blev Martin av med trasslet uppe på knoppen.. Äntligen!!

Sen skyndade vi ner till farmor&farfar, väl där var Devin så trött så han var lite gnällig och skrikig ett tag. Men efter lite mat var han glad igen, tills han kom på att han var jättetrött igen, då blev det grin igen. Men strax innan vi skulle åka hem blev han på jättebra humör och skrattade och var jättegosig.
  Runt 21-tiden åkte vi hem, då fick Devin mat och sen bada, sedan var det en liten kille som somnade som en stock i sin säng. Han har faktiskt inte vilat någonting idag. Bara smålurar i bilen och så, men det ger ingen ordentlig sömn. Så jag HOPPAS att han sover länge imorgonbitti. Han sover ju hela nätter nuförtiden. Himla härligt!

Nu sitter vi i soffan, jag har precis duschat och nu ska jag slå ihjäl lite tid framför datorn, sen blir det sängen för min del också.

Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: nikta

åh vilken tur du har att Devin sover hela nätter redan =) hoppas de håller i sig då !

Själv så börjar ja tro att Albin aldrig kmr sova hela nätter :P

2008-08-09 @ 07:28:30
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0